Jdi na obsah Jdi na menu
 


Dieta podle Angeliny Jolie

15. 11. 2008
Dieta podle Angeliny Jolie

Obrazek

 

Angelina se řídí dietou s vysokým obsahem uhlovodanů a proteinů a s nízkým obsahem tuku, kterou doplňuje intenzivním cvičením. Uhlovodany dodají při cvičení energii a proteiny zvětší nárůst svalové hmoty. Také se snaží jíst pravidelně pět malých porcí denně. Tyto recepty jsou JEN pro ty, kteří aktivně sportují. Kromě pěti malých jídel denně můžete sníst ještě dva kusy ovoce a vypít 250 ml odtučněného mléka. Nezapomínejte pít hodně vody.
 
Komplexní uhlovodany: zelenina, celozrnné výrobky, semínka a ořechy,
 brambory, hnědá rýže, hrách, ovesné pokrmy, kukuřice a rajčata, chřest, brokolice, zelí, mrkev, květák, celer, hlávkový salát a špenát.

  Komplexní uhlovodany:

·  zlepšují kapacitu vytrvalosti během postupného cvičení

·  pomáhají rychleji obnovit svalový glykogen po období delší aktivity

·  jsou dobrým zdrojem vitaminů a minerálů (na rozdíl od jednoduchého cukru)

·  obsahují vlákninu (která zlepšuje činnost střev)

   

 

Příklad jídelníčku:

1. Den

snídaně (7.00): 50 g pšeničných vloček s 250 ml odtučněného mléka

svačina (10.00): 1 rozmačkaný banán posypaný 60 g malin, 1 palačinka se

                           sázeným vejcem

oběd (13.00): 150 g grilovaného lososa, 50 g hrášku, řeřicha

svačina (16.00): 33 g müsli tyčinky, 150 g pomerančové šťávy

večeře (19.00): 130 g kuřecích prsou pečených v alobalu s citronovou šťávou 

                         a na kolečka nakrájenými rajčaty, 100 g pečených brambor, 

                        200 g rýžového pudinku s 60 g čerstvého černého rybízu
 

2. Den

snídaně (7.00): 60 g müsli podávané s 60 g nastrouhaného jablka a 200 ml

                        odtučněného mléka

svačina (10.00): 70 g opečeného bagelu (pečivo) s 40 g nízkotučného

                           tvarohového sýru cottage s bylinkami, ozdobeného 65 g

                          grilovaných rajčat

oběd (13.00): 125 g grilovaného filé z platýze, 190 g těstovin v rajčatové

                      omáčce, ½ grepu

svačina (16.00): 1 malá sladká houska s nízkotučným máslem a 1 lžičkou medu

večeře (19.00): 140 g grilovaného libového steaku, 175 g nových brambor,

                         velký hlávkový salát, 125 g salátu z čerstvého ovoce

 

3. Den

snídaně (7.00): 125 g ovesné kaše s 200 ml odtučněného mléka, 125 g banánu

svačina (10.00): 1 krajíc (25 g) celozrného chleba se 75 g sardinek ve vlastní

                           šťávě, 75 g hroznového vína

oběd (13.00): 75 g kuřete, 75 g opečených brambor, 175 g dušené brokolice,

                      75 g mandarinkového kompotu

svačina (16.00): krekry se 115 g žervé

večeře (19.00): 125 g halibuta (ryba) s 200 g pečených brambor, míchaný salát

                         z cherry rajčat, řeřichy a žampiónů s nízkotučnou zálivkou

 

 

4. Den

snídaně (7.00): 80 g banánu, 60 g malin, 350 ml odtučněného mléka

                         rozmixované v pyré

svačina (10.00): 125 g fazolí v rajčatové omáčce na 50 g celozrného chleba,

                          1 jablko

oběd (13.00): 125 g krevet s 50 g pikantní rýže (smíchejte s bylinkami,

                      citronovou šťávou a posypte sekanou pažitkou), míchaný salát,

                     125 g jahod

svačina (16.00): 2 dietní suchary, 25 g sýru, 1 hruška

večeře (19.00): 75 g grilovaného libového vepřového řízku, 2 grilovaná

                        rajčata, 124 g květáku, 200g rýžového pudinku s 1 lžičkou

                       medu

 

5. Den

snídaně (7.00): 50 g pšeničných vloček s 250 ml odtučněného mléka

svačina (10.00): omeleta ze dvou vajec s 50 g sýra, 1 grilované rajče, 25 g

                          celozrného toustu

oběd (13.00): 125 g dušeného pstruha s 75 g špaget s pestem a hlávkovým

                      salátem, pečené jablko s 25 g rozinek

svačina (16.00): 33 g müsli tyčinka, malý banán

večeře (19.00): 125 g vařené uzené šunky s 50 g petrželové omáčky, 25 g

                         hrášku, 25 g kukuřice, 25 g mrkve, 50 g nových brambor,

                         2 broskve povařené se sladidlem a podávané s 1 lžící

                         nízkotučné šlehačky

 

Poznámka: náhlé návaly hladu Angelina zahání nízkotučnými cereáliemi. Její nejoblíbenější značkou jsou Cheerios.

 

                                                                                                                                                      

 

 

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář